EUROPA LIBERA DE SNAGOV
Meniu site
Statistici

Total online: 1
Vizitatori: 1
Utilizatori: 0
Acasă » 2018 » Iulie » 29 » Cum poate fi învins cel ce nu există - O imagine defavorabilă pentru cel ce nu există, pe care trebuie să o accentuăm!!! (I)
8:34 PM
Cum poate fi învins cel ce nu există - O imagine defavorabilă pentru cel ce nu există, pe care trebuie să o accentuăm!!! (I)


În condiţiile în care Parchetul nu face nimic şi cel mai probabil nu va face absolut nimic, deşi ar fi absolut necesar să facă, pe fondul unei nemulţumiri din ce în ce mai accentuate a populaţiei faţă de cel ce nu există, cel ce nu există va fi lesne învins. Cu certitudine învins, dacă şi cei mai mari ai partidelor, în speţă mă refer la PNL, dar şi la PSD ar înţelege că imaginea lui cel ce nu există este puternic erodată, că NU are simpatia maselor şi că este necesar ca el să fie înlocuit. Cei de la PNL trebuie să înţeleagă că este nevoie de unitate împotriva lui cel ce nu există, ca să nu mai candideze şapte de la şapte partide diferite, în condiţiile în care din păcate, se menţine sistemul nedrept al alegerii primarului într-un singur tur de scrutin, indiferent de procentul nelegitim cu care se situează deasupra celorlalţi candidaţi.

 

În aceste condiţii, cetăţeanul nu mai trebuie privit nici cu aroganţă, nici să fie la mijloc între jocuri de orgolii ale adversarilor lui cel ce nu există. NU, nu mai trebuie sub nicio formă şi în niciun context să luptăm unii împotriva altora, ci să luptăm toţi împotriva lui cel ce nu există, pentru că NUMAI AŞA VOM REUŞI. De fapt este deosebit de simplu, nimeni nu va învinge dacă nu vom înţelege să ne unim, ne va învinge cel ce nu există pe toţi şi de data asta chiar ne va fi fatală situaţia, într-un mod incontestabil şi lipsit de orice echivoc.

 

Deloc de neglijat este şi faptul că şi cel ce nu există are simpatizanţii lui: toţi cerşetorii care mănâncă la pomenile electorale date din bani publici de către cel ce nu există, toţi beţivii care vor bani de băutură din bani publici ai lui cel ce nu există, toate panaramele care consideră că este frumos cel ce nu există, toţi plimbăreţii prin pelerinaje din bani publici, deci cel ce nu există are şi el capitalul lui. Pe care NU îl poţi convinge uşor să se debaraseze de cel ce nu există şi de avantajele oferite de acesta. Pentru că au mentalităţi de sclavi, nu-i poţi convinge să nu mai stea comod aşteptând să pice pară mălăiaţă în gura lui Nătăfleaţă. Sunt mai puţini decât noi, opozanţii, s-a văzut bine asta la alegerile din 2016, probabil că acum vor fi şi mai puţini decât atunci, însă sunt oricum destui, suficienţi cât să ne creeze probleme dacă nu ne unim, pentru că uniţi, aşa cum s-a văzut clar din rezultatul votului din 2016, incontestabil am fost mai mulţi (voturile dlui Gheorghe Grigore şi voturile dlui Mihai Anghel au fost mai multe decât cele pentru cel ce nu există), deci deosebit de important este să ne unim împotriva lui.


PE MINE, PERSONAL, NU MĂ INTERESEAZĂ SĂ CANDIDEZ PENTRU NICIUN CONSILIU LOCAL. VREAU SĂ DEZMINT ACESTE ZVONURI. Aşa cum am scris în numeroase rânduri, intenţiile mele sunt acelea de a ajunge o  avocată de excepţie şi de a mă axa în plan juridic, acolo unde, în mod incontestabil am avut şi destul succes. Însă nu am cum să renunţ la luptă câtă  vreme este cel ce nu există primar. Fără echivoc. Vreau să-l văd pe dl. Gheorghe Grigore primar, un om responsabil şi corect, ca să-mi pot vedea şi eu de meseria mea şi de problemele mele în linişte, fără să mai port tot timpul acest război nedrept cu un bolnav psihic care să angreneze împotriva mea instituţia statului, Primăria, care să nu mai fure, care să înţeleagă să utilizeze resursele Primăriei într-un mod corect.

 

Bun, deci situaţia este cea care este. Ar trebui să avem, aşa cum spuneam, un dialog permanent cu cetăţenii, ÎN LEGĂTURĂ CU PROBLEMELE LOR STRICT CETĂŢENEŞTI. Sigur că amestecarea prietenilor cu simpatizanţii politici a fost o greşeală, pentru că au pătruns şi elemente a la cel ce nu există pe acolo, plătirea unor poliţe şi zisul de hop înainte de a sări gardul nu au fost nici ele tocmai de bun augur.


Dacă mai iese pentru un nou mandat cel ce nu există, iar acest lucru se datorează GREŞELILOR DE TACTICĂ ŞI DE STRATEGIE, precum şi faptului că nu mă ascultă nimeni şi pe mine, eu intenţionez să plec din Snagov. O să mă mut în Oltenia, pot profesa ca avocată şi de acolo şi am terminat cu tot acest bâlci. NU ESTE VORBA DESPRE NICIO LAŞITATE, CI DESPRE FAPTUL CĂ M-AM SĂTURAT SĂ PREDIC ANI ŞI ANI ÎN PUSTIE ŞI SĂ FIE ÎNTOTDEAUNA MAI BINE COTAŢI CA GRAD DE ÎNCREDERE DECÂT MINE TRĂDĂTORII ŞI DE FIECARE DATĂ SĂ IASĂ NUMAI PROST.

 

Nu trebuie nici să minimalizăm lupta cu cel ce nu există, să considerăm că toată lumea e dezamăgită şi asta este de ajuns. O mită electorală precum cea din 2016 dată de cel ce nu există va conduce dezamăgirea imediat de partea lui cel ce nu există, iar în condiţiile unei Poliţii mituite, noi nu avem ce face decât să stăm şi să ne uităm.


Dl. Gheorghe Grigore NU m-a dezamăgit, aş vrea să precizez în concret inclusiv acest lucru. Dl. Gheorghe Grigore nu mă poate dezamăgi decât în condiţiile în care ascultând de imbecilităţile hoţilor neprinşi şi consideraţi negustori cinstiţi şi de mare încredere gen Cristian Ionescu, dar nu numai, mulţi dintre ei fără a fi consilieri, îşi mai face vreodată, inconştient că asta face, singur rău. DECI GLASUL LUI CEL CE NU EXISTĂ NU TREBUIE SĂ MAI FIE ASCULTAT SUB NICIO FORMĂ, INCLUSIV PRIN VOCEA TRĂDĂTORILOR, PUŞI DE CEL CE NU EXISTĂ SĂ MĂCĂNE, CA SĂ PĂCĂLEASCĂ ŞI SĂ-ŞI BATĂ JOC. Repet că avem nevoie de dl. Grigore fiind singura soluţie viabilă pentru Snagov.

 

 

Ce este imaginea publică

"Imaginea publică se defineşte ca reprezentarea favorabilă pe care o instituţie sau o organizaţie o are în rândul publicului său. Este vorba de o imagine care vizează să atragă simpatia clientelei. Imaginea publică mai poate fi definită ca reprezentarea sau ideea pe care publicul şi-o face despre o instituţie sau organizaţie. Imaginea se concretizează prin opinia pe care şi-o face consumatorul sau cetăţeanul despre caracterul si personalitatea instituţiei sau organizaţiei.

Termenul de imagine publică reprezintă conceptul generic care înglobează ansamblul de manifestări referitoare la imagine.Ogilvy vorbeşte de comunicare corporativă.

Personalitatea unei organizaţii se defineşte plecând de la doi poli de referinţă : cultura organizaţională şi imaginea publică. Cele două interacţionează şi se completează. Imaginea publică este mai vizibilă decât cultura organizaţională deoarece se exprimă în mod manifest şi se articulează pe scena publică. Orice instituţie se străduieşte să-şi construiască o imagine credibilă.

3. Paşi în construirea imaginii publice

1. A atrage atenţia, a crea o percepţie pozitivă, o mişcare de simpatie

Comunicarea instituţională prezintă publicului instituţia sau organizaţia intr-o lumină favorabilă – particularitaţile, stilul, activităţile, în scopul de a ieşi din anonimat. Imaginea instituţională sau imaginea de marcă joacă un rol important in atingerea performanţei, deoarece reputaţia organizaţiei este sinonimă cu imaginea instituţională.

2. A asigura fidelitatae , încrederea.

A te menţine pe o piaţă înseamnă a exercita o puternică presiune publicitară. Valorizând marca, publicitatea instituţională reduce incertitudinea şi anxietatea consumatorului

3. A creşte beneficiile

Prioritatea unei imagini pozitive în ochii publicului aduce beneficii instituţiei, organizaţiei sau întreprinderii – întreprinderea încasează profit; organizaţia capătă credibilitate şi prestigiu, iar instituţia atrage simpatia şi susţinerea publicului.

4. Capacitatea de a trece peste perioade de criză

Într-o perioadă de criză, credibilitatea unei instituţii sau organizaţii are de suferit. Imaginea pe care o organizaţie şi-o construieşte într-o perioadă de stabilitate serveşte ca fundal pentru receptarea mesajelor în timp de criză.

4. Procesul de “vânzare” a imaginilor publice

Pentru a vinde o imagine este necesar, ca în primul rând, sa o defineşti, apoi să o difuzezi, să o consolidezi şi să o reînnoieşti permanent. Relaţiile publice sunt o formă de comunicare instituţională – fiind un element de persuasiune mandatat să influenţeze opiniile, atitudinile şi credinţele consumatorilor cu scopul de a vinde notorietatea instituţiei.

Relaţiile publice dezvoltă o atmosferă de simpatie bazată pe cunoaşterea, inţelegerea şi credibilitatea organizaţiei.

5. Publicitatea instituţională

Notorietatea şi prestigiul sunt rezultanţa diferitelor imagini ale unei organizaţii. Pentru o organizaţie, notorietatea constă într-o reputaţie bună şi un renume care o plasează în prim-plan în societate ( sau pe piaţă). Pentru aceasta publicitatea instituţională trebuie să se promoveze:

- o imagine de bun cetăţean preocupat de Binele Public;

- o imagine de bun gestionar;

- o luare de poziţie asupra unui subiect controversat".


Am citat de pe www.referate.ro, iată şi link-ul:


https://biblioteca.regielive.ro/referate/comunicare/rolul-si-importanta-mass-media-in-crearea-imaginii-publice-a-organizatiei-din-domeniul-financiar-contabil-mass-media-119960.html


Sigur, în condiţiile de la noi, de la Snagov, nu prea există mass-media în afară de mine, dar rolul mass-media îl poate  prelua cu mult succes oameni care să se preocupe, care să arate mizeriile lui cel ce nu există, astfel încât să colaborăm cu încredere unii în ceilalţi şi să-i asigurăm o imagine publică favorabilă dlui Gheorghe Grigore şi defavorabilă lui cel ce nu există. Rolul meu este de necontestat, am arătat cu documente multe furtişaguri şi le-am arătat profesionist, ca o presă profesionistă. Dar imaginaţi-vă că denigrările disperate ale lui cel ce nu există de pe ultima sută de metri, tocmai pentru ca adversarul să nu se poată apăra de inepţii fac parte tot din strategia de imagine publică, prezentată prin intermediul mass-media sau... prin intermediul unor conturi fake de Facebook, îndelung pregătite să ceară prietenia şi să aibă adepţi. Cea mai bună apărare este atacul, aşa cum spuneam. Cel ce nu există trebuie să fie atacat  tot timpul, tot timpul şi nu cu lucruri halucinante, de om nebun, ci cu lucruri adevărate, prezentate cu documente, cu informaţii care sunt de interes public, cu rapoarte ale Curţii de Conturi şi aşa mai departe. Pe asta trebuie să ne axăm. NU mai avem nevoie de strategi de imagine gen Alex Makedonia, care, în opinia mea de exact reprezentantă a mass-media era ŞI UN STRATEG ÎN MATERIE DE IMAGINE DEOSEBIT DE PROST. Nu aşa se face imagine unei personalităţi publice, ca să ne înţelegem cum nu se poate mai bine. Nu vreau să stau acum neapărat să analizez greşeli, dar analiza unora dintre ele mi se pare absolut necesară, ca să nu mai stăm să le repetăm. Strategia înseamnă în primul rând o analiză a candidatului şi o aducere în lumină a greşelilor adversarilor, aşa cum am făcut eu. ABATEREA ATENŢIEI CU FLORI, CU PEISAJE, CU GLUME ŞI UMOR NU ÎNSEAMNĂ DECÂT O DIVERSIUNE ORDINARĂ, CARE NU AVEA CUM SĂ-L AJUTE PE DL. GRIGORE. Nu vine nimeni să-şi formeze o opinie despre un candidat citind despre altceva. Dacă vor divertisment, se înscriu în grupurile de divertisment, nu la noi. Prezentarea problemelor cetăţenilor trebuie să fie gravă şi reală. Din punctul acesta de vedere mult mai bine a ştiut Mihai Anghel - trebuie să recunoaştem - să fie propriul său strateg de imagine. Evident că nu suficient cât să răzbească, de aceea consider că este important să ne unim.

 

Mirela Predan

 

Va urma

Vizualizări: 42 | Adăugat de: mirelapredan | Rating: 0.0/0
Total comentarii : 0
avatar
Autentificare
Căutare
Calendar
«  Iulie 2018  »
LnMrMrcJoiVnSaDm
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Arhiva materialelor
Prietenii site-ului
  • Creaţi un website gratuit
  • Forumul Comunității uCoz
  • Manualul uCoz
  • Tutoriale Video
  • Magazinul oficial cu Șabloane
  • Cele mai bune exemple de website-uri